Tuesday, November 15, 2005

avui en catala!


que tal tots???
ahir vaig donar la direccio del blog als avis de Manresa, aixi que he pensat que per un dia escriure en catala per tots els que cada dia em llegiu cada dia en castella.
Fare un petit resumen per si els avis de Manresa volen sapiguer un resumen de la meva vida a George Washington University (GWU). L universitat te dos campus, un que esta al centre de Washington (a tres manzanas de la Casa Blanca) y un altre que esta mes a les afores, a una zona residencial y al costat de bastantes embaixades. Yo estic vivint a Mount Vernon Campus, que es el campus de la zona residencial. Esta en un entorn molt maco, amb moltisims arbres i molt tranquil. El barri te cases molt maques, i tenim un servei d autobusos que va cada 5 minuts de un campus al altre.
L universitat es totalment diferent a lo que es en Espanya. Les clases en general son mes petites, la gent es mes reservada a parlar amb els demes pero a la vagada mes participativa a clase. Els esports son molt molt importants, i els nois del equip de basket son les estrelles de l universitat. Ademes, estic a una asociacio de ingeniers informatics, i tots els dijous tenim una reunio per discutir temes i al final de la reunio fem un sopar.
Ah! per cert. estic donant clases de catala a una noia americana. te un novio de barcelona, aixi que cada semana tinc una propina extra per les clases. Un peto molt fort a tots, i perdo per les faltes d ortografia en catala. petons,

xavier

1 comment:

Anonymous said...

ets el millor. t'estimo,
du